13 empreses, entitats i institucions de Castell-Platja d’Aro distingides amb la marca ‘Empordà’

La marca va començar el seu desplegament el 2019 amb l’objectiu de representar un territori amb una essència comuna, pròpia i diferenciada

Aquesta marca territorial es va començar a desplegar l’any 2019 de la mà dels consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà amb la voluntat de representar un territori amb una essència comuna, pròpia i diferenciada. Qualsevol entitat, associació, empresa o organització pot adherir-se a la marca Empordà, sempre que desenvolupi la seva activitat a l’Alt o el Baix Empordà o bé sigui aquesta representativa del territori i impulsora de la seva identitat, cultura, productes autòctons o espais naturals.

A Castell-Platja d’Aro i S’Agaró ja s’han certificat l’Ajuntament, la Cambra de Comerç Italiana CCIB – Delegació Girona, i les empreses i entitats Club Tennis d’Aro, Magic Park, Jet Ski Adventure, Hotel Bell Repos, Hotel Bulevard, Aparthotel Comtat Sant Jordi, Hotel HTOP Platja Park, Hotel HTOP Caleta Palace, La Brochette Vins i Tastets Restaurant, Administracions Saturno i Aeroparks Platja d’Aro.

Durant la primera edició de l’acte de lliurament dels reconeixements a les 150 empreses, institucions i entitats adherides fins al moment a la marca Empordà, s’ha fet entrega d’un diploma i un distintiu adhesiu a les diferents entitats, institucions i empreses certificades.

El president del Consell Comarcal del Baix Empordà, Joan Manel Loureiro, ha volgut agrair a totes les empreses i entitats que s’han adherit a la marca Empordà per apostar pel foment dels valors i les singularitats del territori. Alhora, Loureiro ha destacat que “és important col·laborar entre les administracions públiques i privades per estendre l’Empordà arreu i difondre i preservar l’essència que diferencia casa nostra”.

Per la seva banda, el vicepresident primer i conseller comarcal de Turisme del Baix Empordà, Xavier Dilmé, ha detallat que la marca Empordà va emergir amb la voluntat dels dos consells comarcals de sumar esforços entre empreses, entitats i administracions per fer valdre la cultura, el patrimoni i la geografia que els uneix i fer pinya per potenciar un territori únic. També ha posat en relleu que “malgrat les dificultats, la marca ha anat creixent al llarg d’aquests anys: s’han fet campanyes de promoció potents a l’estiu en moments complicats, s’han creat nous productes turístics i hem treballat conjuntament molts actors diferents. El camí engegat creiem que és el correcte i apostem perquè tingui continuïtat”.

Pel que fa a l’Alt Empordà, la presidenta del Consell Comarcal, Sònia Martínez, ha destacat la importància de la unió de les administracions, assegurant que “quan es treballa colze a colze, surten grans projectes com aquest”. A més d’agrair, també, a les empreses i entitats per la seva aposta per potenciar la marca Empordà, Martínez ha donat importància a “estimar i creure en l’Empordà”. “Tenim un gran territori que ens envolta, i tenim el privilegi de poder-ne lluir”, ha conclòs.

El vicepresident quart i conseller comarcal de Turisme, Agustí Badosa, ha explicat que el nom de la marca està en procés de registrar-se com a marca col·lectiva, amb la finalitat que les empreses que creuen amb l’Empordà s’hi puguin acollir. A més, Badosa també ha anunciat que a la tardor es farà una campanya interna a l’Empordà, mitjançant xarxes socials i mitjans locals.

Badosa ha conclòs el seu discurs donant a conèixer la data de llançament de la campanya d’estiu d’aquest 2022: serà el 9 de juny, però a diferència d’altres anys, “la campanya no s’acabarà a l’estiu. Tenim l’objectiu d’allargar la temporada i, per tant, la campanya es reprendrà al setembre”.

Per a més informació sobre la marca territori Empordà, consulteu la pàgina web oficial web www.socemporda.com

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.