El febrer ja acostuma a ser un mes complicat, però les restriccions han agreujat la situació econòmica de molts empresaris
El president de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, Manel Canadell, ens ha explicat que des de l’entrada en vigor del confinament comarcal, aquest dilluns, i la suavització d’algunes mesures, s’ha notat un increment de l’afluència de visitants en el centre comercial de Platja d’Aro.
Però aquest augment, no s’ha reflectit en la facturació de la gran majoria de comerços. Segons el president de l’entitat, les restriccions actuals han afavorit especialment en el sector de la restauració.
Manel Canadell també admet que, normalment, entre la campanya de Nadal i els primers caps de setmana de les Rebaixes i l’arribada del bon temps, és un període complicat per a molts comerciants. Però, les restriccions en la mobilitat i el tancament de comerços no essencials el cap de setmana des del 7 de gener, escanyen bona part de l’activitat econòmica del municipi.
Des d’ADEM diuen que molts empresaris ja donen per perduda la campanya d’hivern i la majoria miren cap al futur, anhelant que per Setmana Santa s’hagi començat a aplicar el procés de desescalada i es recuperi una certa normalitat i, a l’estiu, el panorama sigui molt millor.
Platja d’Aro In Love fins el 27 de febrer
A partir d’aquest divendres i durant el cap de setmana de Sant Valentí, l’Associació d’Empresaris ha organitzat algunes propostes per dinamitzar el nucli comercial.
Diferents restaurants ofereixen menús romàntics i es pot participar en un concurs fotogràfic amb premis d’estades i nits d’hotel. També hi ha un parell de photocalls temàtics en el centre comercial.
La campanya finalitzarà el dissabte 27 amb el concert “Un Giorno d’Amore” a la Sala Polivalent de Castell d’Aro, en col·laboració amb l’Associació Culturejant.
Teniu tota la informació de ‘Platja d’Aro In Love 2021’ aquí.