Encara que oficialment les rebaixes d’estiu 2024 han començat aquest dilluns, 1 de juliol, algunes firmes i grans cadenes van començar a oferir rebaixes i promocions als vols de Sant Joan.
Però no ha estat fins aquest primer de juliol que les rebaixes s’han estès a tot el comerç, amb baixades de preu de fins al 50% en molts articles, tal com anuncien en els seus aparadors la gran majoria de comerços del centre comercial de Platja d’Aro.
Com és habitual, l’afluència més gran de clients es registra en els negocis de roba, complements i llar.
La campanya de rebaixes d’estiu ha començat amb bones perspectives entre els comerciants.
“Els indicadors apunten a una bona campanya”, ha afirmat la directora de Pimec Comerç, Pilar Mínguez. Així li ho fa pensar el “dinamisme econòmic” i el fet que la baixada dels tipus d’interès permetin a les famílies “tenir una mica més de recursos”.
L’avançament de les rebaixes a grans cadenes i les promocions que es fan en la venda en línia, segons Mínguez, “desvirtua” la campanya de rebaixes i “despisten” el ciutadà, que no sap quan és el millor moment per obtenir el producte al millor preu.
La campanya de rebaixes és el “gran moment” per al petit comerç, ha explicat Mínguez, ja que li permet fer bons descomptes i liquidar l’estoc, especialment en el sector tèxtil i de complements.
(font: Informatius RPA i ACN)