La fira Vakantie Beurs d’Utrecht, primera cita de l’any en promoció turística internacional

Castell-Platja d’Aro i s’Agaró ha informat entorn de la seva oferta per a tothom en àmbits com l’allotjament, la cultura, les platges, camins de ronda, l’oci i l’activitat comercial.

Castell-Platja d’Aro i s’Agaró ha estat present, fins aquest diumenge, a la Fira Vakantiebeurs d’Utrecht, a Holanda. La promoció ha estat conjunta amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

L’esdeveniment ha durat quatre dies i també ha comptat amb la presència de la regidora de Turisme, Jenny Xufré, que ha explicat que “el turista holandès és un enamorat de casa nostra. Molts escullen els nostres càmpings de referència on repeteixen any rere any les seves vacances en família”.

El turisme neerlandès es converteix en el primer mercat internacional per als càmpings de la demarcació de Girona l’any 2022, amb 349.000 visitants i 2,1 milions de pernoctacions, un 20,11% més que l’any 2019.

“Un dels objectius del Pla estratègic de Turisme del municipi és potenciar la marca Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Alaró com a únic destí amb 3 propostes turístiques diferenciades, complementàries i de valor sense oblidar que és un municipi obert els 365 dies i referenciant-nos com a Costa Brava”, ha afegit la regidora de Turisme.

A la primera fira de turisme internacional de 2023, la Vakantie Beurs d’Utrecht, als Països Baixos, la principal fira de turisme i del càmping del Benelux, hi han participat 10 entitats i empreses turístiques de la Costa Brava i del Pirineu de Girona, entre les quals, l’Oficina de Turisme municipal.

Ho han fet des d’un espai de 70 m² que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona han tingut al pavelló 7.

Els primers dies de la fira, dirigits als professionals, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona s’ha reunit amb onze operadors turístics –TUI NL, Holidayguru, ANWB Reisen, SunWeb, Oliber Travel o SRC Travel– amb l’objectiu de presentar-los les novetats de l’oferta turística de les destinacions gironines. I també, durant el divendres i el cap de setmana, dies que s’han adreçat al visitant, s’ha posat en funcionament la nova experiència interactiva anomenada Inside Costa Brava i Pirineu de Girona quiz, amb la qual es promocionarà la destinació mitjançant els sentits i el joc.

El turisme neerlandès, primer mercat internacional per als càmpings de la Costa Brava i el Pirineu de Girona l’any 2022

Segons dades de la Fundació Eurecat (TDS), l’any 2022 van arribar 3,1 milions de turistes als càmpings gironins, un 9,22% més que el 2019, que van generar 11,3 milions de pernoctacions, un 7,3% més que el 2019. Cal remarcar que els establiments de càmping de la demarcació de Girona, que ofereixen més de 135.000 places, són els que més turistes allotgen del conjunt de l’oferta d’allotjaments turístics reglats de la destinació.

Concretament, en el 2022 van arribar a la demarcació de Girona 349.000 neerlandesos, pràcticament la mateixa xifra que l’any 2019, que van generar 2,1 milions de pernoctacions, un 20,11% més que l’any 2019, amb el qual aquests turistes es converteixen en el primer mercat internacional per als càmpings de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, seguits pels turistes francesos, amb 1,4 milions de pernoctacions, i els alemanys, amb 810.000.

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.