El Market cosmopolita de tendències comercials i lúdiques més gran de la Costa Brava obrirà, a Santa Cristina d’Aro, durant els caps de setmana de juliol i durant tot el mes d’agost
La Santa Market acollirà més de 200 expositors de moda, complements, gastronomia i serveis personals i més de 80 concerts i actuacions d’alt nivell. Els promotors del projecte han explicat que La Santa Market neix amb la voluntat d’esdevenir el referent de les tardes i nits d’estiu a la Costa Brava, les comarques de Girona i entre els milions de turistes que visiten la Costa Brava. Serà un aparador alternatiu de la millor oferta comercial, lúdica, gastronòmica i cultural de la Costa Brava en un entorn natural únic per a garantir als visitants una experiència màgica, innovadora, de qualitat i molt lligada als valors de la sostenibilitat, ecologia i creativitat.
Des de fa mesos, tot l’equip executiu, de coordinació i gestió de La Santa Market, format pels professionals més qualificats de tots els àmbits que hi intervenen, estan dissenyant i cuidant fins a l’últim detall de projecte que suposarà una inversió aproximada d’1.500.000 euros.
Atraure públic de proximitat, nacional i internacional
El recinte, situat al Horse Club que hi ha a l’entrada de Santa Cristina d’Aro, ocuparà una extensió superior als 100.000 metres quadrats, dels quals 10.000 estaran dedicats a l’activitat comercial. La seva gran proximitat i excel.lents connexions amb tota la xarxa viària de la Costa Brava i una de les principals portes d’accés a la Costa Brava Centre, per on circulen durant els mesos d’estiu 1.800.000 de vehicles, faran que l’accés al recinte sigui molt còmode i fluid. També s’habilitaran 3 aparcaments al voltant del recinte que, en total, oferiran més de 2.500 places d’aparcament amb una tarifa plana.
Els promotors de la Santa Market han confirmat que el comerç tradicional, singular, creatiu i de qualitat de Platja d’Aro hi tindrà un paper clau i molts empresaris ja han mostrat el seu interès per ser-hi present. Podeu trobar més informació a l’espai d’expositors i participants al web La Santa Market i veure un vídeo explicatiu aquí.
10 xifres que expliquen la seva magnitud
El recinte, una petita ciutat dividida en àrees temàtiques però amb una imatge unificada i molt cuidada, estarà format per 200 parades comercials, programació diària de música en viu, zona infantil amb tallers i activitats diàries, 20 punts de restauració creativa i d’autor, 8 accessos directes a la Santa Market des dels aparcaments, 1 escenari amb actuacions en viu diàries, 2 cabines de dj en funcionament permanent, 12 zones lounge, 200 taules i 400 cadires, 7 barres de begudes i altres punts d’assistència al visitant. L’accés al recinte que obrirà 39 dies durant l’estiu serà gratuït. Els mesos de juliol obrirà de divendres a diumenge i el mes d’agost, de l’1 al 27 d’agost, cada dia. La Santa Market obrirà a les sis de la tarda i tancarà a la una de la matinada. La voluntat dels promotors és organitzar esdeveniments, també, al llarg de l’any. Podeu començar a viure l’experiència en el web de La Santa Market.
La referència de l’estiu és White Summer, quina còpia més obscena i barata! Almenys podrien dir coses noves i no vendre exactament el mateix…molt trist.