Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró s’ha bolcat un any més en la diada de Sant Jordi. Veïns i visitants han participat en un ampli ventall d’activitats i han passejat entre l’ambient festiu que s’ha viscut a diversos punts del municipi.
La festivitat del llibre i la rosa s’ha convertit en un gran aparador cultural, amb tallers, espectacles i una elevada afluència de públic. La programació, diversa i per a tots els públics, ha tingut l’Espai Masia Bas i l’Avinguda de S’Agaró com a principals punts de trobada. Durant tota la jornada, la cultura, l’art i la tradició han omplert els jardins de la Masia Bas, la Biblioteca Mercè Rodoreda i el cor comercial.
Cultura i art al carrer
La fira d’entitats ha estat un dels eixos centrals, amb parades de llibres i roses que han compartit protagonisme amb autors locals. En l’àmbit literari, el públic ha gaudit de les lectures del CFPA i el CPNL, així com de l’espectacle narratiu de Berta Rubio.
L’Escola Municipal d’Art ha traslladat la seva activitat a l’aire lliure, mentre que els més menuts, procedents de diversos centres educatius, han elaborat dibuixos per confeccionar l’auca de Sant Jordi i han participat en jocs tradicionals.
Activitats per a tota la família
Els infants han estat protagonistes amb la gimcana «Sant Jordi en joc» i diversos tallers de maquillatge i manualitats. La Biblioteca Mercè Rodoreda ha acollit l’hora del conte i el lliurament de premis dels concursos infantils, mentre que els joves han posat a prova els seus coneixements amb el concurs «Trivijove».
Desenes de puntaires al cor comercial
A l’Avinguda de S’Agaró, l’activitat ha estat constant durant tota la jornada. Hi ha destacat la presència de desenes de puntaires, que han captat l’atenció del públic, envoltades de parades de llibres i roses.
Un esperit comunitari
La diada també ha deixat espai per a la convivència, amb un dinar popular per a les entitats i un berenar que ha servit per cloure les activitats a l’aire lliure a Platja d’Aro. A Castell d’Aro, s’hi ha celebrat una botifarrada i la venda de llibres i roses per part dels alumnes.
Tot i la incertesa meteorològica d’última hora, la jornada s’ha desenvolupat amb un temps assolellat i temperatures agradables. El balanç final és d’un èxit rotund de participació i civisme.
Vols reviure els millors moments?
Podeu recuperar l’ambient de la diada a les nostres xarxes socials, com Facebook, on trobareu un recull de vídeos i continguts exclusius del que s’ha viscut avui.

