1.833 persones van apuntar-se a alguna de les 40 activitats que es van programar per conèixer el patrimoni històric i natural de la població.
Entre els mesos de juny i setembre, els serveis municipals d’informació turística van atendre més d’11.500 consultes presencials mentre que el portal turístic del municipi a internet va rebre més de 218.000 accessos. Si ho comparem amb el mateix període de l’any 2017, les atencions personals van disminuir un 3,5% mentre que els accessos en el web www.platjadaro.com van créixer un 14%.
També va tenir molt bona acceptació tota la programació de divulgació del patrimoni local perquè les inscripcions van créixer un 19%.
Estiu i Nadal, dos períodes de gran atracció turística per la població
L’estiu i el Nadal, són dos dels períodes més importants de l’any pel municipi perquè generen un trànsit molt elevat de visitants que es desplacen fins al municipi per gaudir del comerç així com tota l’oferta d’oci, cultura i turisme que ofereix la població.
Aquest divendres arrancarà tota la programació nadalenca que inclou una àmplia varietat de propostes per a tota la família i, en aquesta edició, moltes novetats que sorprendran grans i petits. Podeu consultar-les aquí.