Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró s’ha sumat aquest dilluns, 15 de juny, a les caminades reivindicatives impulsades al Baix Empordà amb motiu del Dia mundial de la presa de consciència de l’abús i el maltractament envers les persones grans.
La iniciativa, coordinada per l’àrea de Benestar Social del Consell Comarcal del Baix Empordà, juntament amb ajuntaments, Dipsalut i entitats locals, ha tingut com a objectiu sensibilitzar la ciutadania i defensar els drets de la gent gran.
En el cas del municipi, una trentena de persones han participat en la caminada que finalitza amb la lectura d’un manifest.
La jornada s’ha desenvolupat aquest dilluns i continua aquest dimarts a diversos municipis del Baix Empordà, com Torroella de Montgrí, Sant Feliu de Guíxols, la Bisbal d’Empordà, Palafrugell, Santa Cristina d’Aro, Pals i la Tallada d’Empordà, els quals també han organitzat caminades per visibilitzar la problemàtica de l’abús i el maltractament envers les persones grans.

