Aquest divendres, 14 de febrer, serà la diada de l’amor i l’amistat. Per qui vulgui celebrar-ho, i no vulgui esperar a Sant Jordi, l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro S’Agaró (AdEM) organitza un cap de setmana carregat d’activitats i sorpreses.
Platja d’Aro es transforma en l’epicentre de l’amor amb una campanya pionera que promet dinamitzar el comerç local i consolidar la vila com una destinació romàntica de referència.
Aquestes són les activitats previstes:
Speed Datings. Aquest divendres 14 durant tot el dia es podrà gaudir de promocions especials en els establiments adherits a la campanya. A més, amb la col·laboració de Cites Ràpides tindrà lloc una gran trobada de Speed Dating a El Golfo Food & Drinks de 20 h a 22 h. Les places estan esgotades.
Tardeo IN LOVE! El dissabte 15, de 18 h a 21 h a l’Avinguda S’Agaró, 22 (davant del Bar Bona), gaudirem un ambient festiu amb els DJ’s del Zsa Zsa, Malibú i Papillon!
Concurs presencial: compres amb premi. Fins diumenge, 16 de febrer, cada despesa mínima de 20 € feta als establiments adherits a la campanya donarà accés a una butlleta pel sorteig d’un premi idíl·lic: nit a l’Hotel Costa Brava, sobre el Camí de Ronda i sopar romàntic al Restaurant Aradi.
Packs romàntics tancats: regal perfecte per Sant Valentí. Per facilitar als enamorats la tasca de sorprendre la seva parella, es proposen promocions especials en nits d’hotel, menús per a dos, tractaments de salut i bellesa, entre d’altres. Una combinació ideal per regalar experiències inoblidables.
Concurs d’Instagram: comparteix l’Amor a les xarxes. De l’1 al 16 de febrer, tothom que vulgui compartir el seu amor a les xarxes socials pot participar en un concurs d’Instagram. Per participar, només cal etiquetar @empresaris_platjadaro i utilitzar el hashtag #pdainlove25. Els guanyadors gaudiran d’un cap de setmana “In love”, amb tractaments de bellesa del centre Senzia Clinic, nit romàntica a l’Hotel Bulevard i sopar romàntic a la Tagliatella.
Concurs d’aparadors “In Love” Els establiments inscrits al concurs d’ambientació d’espais i aparadors “In Love”entren al sorteig d’un premi sorpresa. Una iniciativa que no només premia la col·laboració i creativitat dels comerciants, sinó també embelleix els carrers i potencia l’experiència visual dels visitants.
Un conjunt d’iniciatives que tenen per objectiupotenciar sectors clau com la restauració, l’hoteleria i el sector de bellesa i benestar, atraure visitants i dinamitzar un dels mesos tradicionalment més fluixos per al comerç local.

Una aposta per l’economia local i el turisme de proximitat
Aquesta campanya organitzada per l’AdEM, amb la col·laboració de l’Associació de Restauració i Oci Nocturn, i el suport de l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, i la Generalitat de Catalunya, busca consolidar Platja d’Aro com una destinació d’amor i revitalitzar el teixit comercial i turístic de la vila en un moment clau de la temporada baixa. Els sectors de restauració, hoteleria i salut, bellesa i benestar tindran un paper protagonista, oferint experiències úniques adaptades a les necessitats dels visitants.
Amb aquesta iniciativa, l’AdEM reafirma el seu compromís amb la dinamització econòmica del municipi, potenciant el comerç de proximitat i oferint activitats que connecten amb les emocions del públic.