S’ha redefinit algunes de les àrees municipals i s’ha activat un telèfon i un correu electrònic per atendre a tota la població.
La crisi del Coronavirus està generant moltes realitats paral·leles i d’una gran complexitat social i assistencial: persones que viuen el confinament completament soles, persones que no poden sortir a comprar i necessiten ajuda externa, persones afectades emocionalment o famílies amb problemes econòmics.
El fort increment de la demanda d’ajuda social i assistencial que està arribant massivament a l’àrea de Benestar Social i ha provocat que el consistori a activi un dispositiu humà i de recursos extraordinari per a detectar i atendre amb la màxima celeritat totes les situacions i, sobretot, agilitzar-ne la seva detecció . “No volem que cap família de Castell d’Aro, Platja d’Aro ni S’Agaró se senti sola ni quedi aïllada”, ens expliquen des de l’àrea de Benestar Social.
![](https://news.rpa.cat/wp-content/uploads/2020/03/EAD389DB-C834-41FD-9D39-80287E3B1DC6-1024x768.jpeg)
![](https://news.rpa.cat/wp-content/uploads/2020/03/EAD389DB-C834-41FD-9D39-80287E3B1DC6-1024x768.jpeg)
Diverses àrees municipals s’estan coordinant perquè el seu personal, des de casa fent teletreball o anant a treballar cada dia a les oficines municipals, puguin arribar a aquestes famílies i així des de serveis socials se’ls proporcioni assessorament, suport i ajuda.
A la vegada s’han posat en marxa diferents serveis relacionats, exclusivament, amb la crisi de la Covid-19, com un telèfon i correu electrònic. Ambdós canals serveixen per a resoldre dubtes i gestionar necessitats sorgides arran el brot.
El telèfon és el 665 500 190 (només trucades, no whatsapp). El correu electrònic és consultescovid19@platjadaro.com. Ambdós serveis funcionen cada dia de la setmana entre les nou del matí i les vuit del vespre.
![](https://news.rpa.cat/wp-content/uploads/2020/03/telefon-2-1024x576.png)
![](https://news.rpa.cat/wp-content/uploads/2020/03/telefon-2-1024x576.png)
A banda, l’Ajuntament, està telefonant a totes les persones que estan vinculades als serveis municipals de joventut, serveis socials, casa lila, llar d’infants, espais familiars i programa dinamització comunitària. Les trucades van començar la setmana passada i estan permetent arribar a unes 800 persones i famílies.
Tanmateix, el consistori vol arribar a tota la població i fa una crida perquè tothom que necessiti assessorament o ajuda, s’hi posi en contacte mitjançant el telèfon (665 500 190) o el correu electrònic (consultescovid19@platjadaro.com). El primer contacte permet establir un protocol de seguiment de cada cas.
![](https://news.rpa.cat/wp-content/uploads/2020/03/B1431D06-441D-4A82-A76D-58DAC6916CCD-1024x724.jpeg)
![](https://news.rpa.cat/wp-content/uploads/2020/03/B1431D06-441D-4A82-A76D-58DAC6916CCD-1024x724.jpeg)
A més, des de l’Ajuntament, també estan contactant amb totes les persones majors de 65 anys de la població per saber com es troben i posar-se a la seva disposició per ajudar-los en qualsevol moment.