L’Empordà impulsa la campanya de promoció turística “Jo em planto a l’Empordà”

Una acció conjunta dels Consells Comarcals, ajuntaments del Baix Empordà i l’Associació Alt Empordà Turisme

L’objectiu d’aquesta campanya, que s’ha posat en marxa avui i acabarà a finals de juliol, és atraure visitants al Baix i l’Alt Empordà, posicionar l’Empordà com un destí turístic segur, de proximitat i sostenible, i allargar la temporada més enllà dels mesos d’estiu. Les imatges que acompanyen l’acció, que es pot veure al web www.emporda.cat, mostren el patrimoni i el paisatge de l’Empordà, evidenciant que les dues comarques tenen molts racons per descobrir per al visitant. Cliqueu damunt la imatge per visualitzar el vídeo promocional.

Els consells comarcals remarquen que és una gran oportunitat per a refermar el territori empordanès com a una destinació turística de gran valor paisatgístic i cultural, i que compleix amb tots els criteris de seguretat que s’estan establint.

La difusió s’estén a tot Catalunya i el sud de França, mitjançant múltiples suports i potenciant els mitjans de comunicació tradicional (premsa, ràdio i televisió) així com mitjans digitals i xarxes socials. També s’ha activat una web que podeu consultar aquí.

La campanya recull diferents localitzacions que representen la infinitat de racons de pau, tranquil·litat, singularitat i llibertat que té l’Empordà.

L’espot s’ha realitzat íntegrament durant les setmanes de confinament i totes les imatges s’han rodat amb dron perquè s’ha volgut captar des de l’aire l’amalgama de colors, textures i experiències pròpia de l’Empordà.

Una iniciativa que servirà, a més, per fer front a les conseqüències de la Covid-19 en el sector turístic.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *