La segona edició de La Santa de Santa Cristina d’Aro ha assolit els 118.000 visitants i un volum de negoci de 3,3 milions d’euros

Els promotors de l’esdeveniment ja comencen a treballar en l’edició 2019

Després de 38 dies d’intensa activitat en el Santa Cristina Horse Club, La Santa de Santa Cristina va tancar les seves portes diumenge superant de llarg totes les expectatives inicials i consolidant-se com un dels principals esdeveniments de referència de l’estiu a la Costa Brava.

Si a la primera edició, van visitar-la més de 80.000 persones i la previsió per aquest estiu era superar les 100.000, la xifra final s’ha situat en els 118.000 visitants i un volum de negoci de 3,3 milions d’euros. Un calendari d’obertura més curt i ininterromput respecte a la primera edició  (de 20 de juliol a 26 d’agost), les novetats que s’han introduït a la programació i en el recinte o una major projecció de La Santa en diferents suports socials i mitjans han afavorit els excel·lents resultats.

Durant el mes de juliol, l’esdeveniment va rebre cada dia 3.000 visitants mentre que a l’agost van visitar-lo diàriament entre 4.000 i 4.500 persones.

39526442_1759930150723419_5412512374760407040_o_opt

La Santa ha generat més de 200 llocs de treball directes i indirectes i els visitants han pogut gaudir d’una programació de concerts d’altíssim nivell com Manu Guix, Fundació Tony Manero, Mazoni, 40 Principals o el Pot Petit; 250 artesans i 30 restauradors en rotació; animació, propostes familiars i molt més.

Hores d’ara, els promotors de La Santa ja treballen en la pròxima edició. Els espais de restauració ja els tenen pràcticament coberts mentre que més de la meitat dels espais d’artesans també.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *