Els Minyons, els Castellers de Santpedor i els Merlets del Montgrí participaran en la trobada castellera d’estiu

La trobada castellera d’estiu tornarà a omplir de cultura popular la plaça d’Europa de Platja d’Aro aquest diumenge 12 de juliol a partir de les 11.30 hores. Residents i visitants podran gaudir d’una nova diada que reunirà els Minyons de Santa Cristina d’Aro, els Castellers de Santpedor i els Merlets del Montgrí.

Els Minyons de Santa Cristina d’Aro exerciran d’amfitrions en una jornada que també comptarà amb la participació dels Castellers de Santpedor, una colla del Bages amb una llarga trajectòria en el món casteller, i dels Merlets del Montgrí, que contribueixen a mantenir viva aquesta tradició al Baix Empordà. Les tres colles compartiran plaça en una exhibició que posarà en valor una de les expressions més emblemàtiques de la cultura popular catalana, basada en la força, l’equilibri, el valor i el seny.

L’actuació tindrà lloc davant del Palau d’Esports i Congressos i forma part de la programació d’estiu de Platja d’Aro, que durant els mesos de juliol i agost ofereix un ampli ventall de propostes culturals i tradicionals per dinamitzar el municipi i apropar el patrimoni festiu català tant als residents com als visitants.

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.