Una xifra rècord amb 30.000 visitants més que a l’edició anterior i 40 milions d’euros d’impacte econòmic
Diumenge va tancar les seves portes la 3a edició de La Santa en el Santa Cristina Horse Club de Santa Cristina d’Aro, que va començar el 19 de juliol i ha obert ininterrumpudament cada dia de les sis de la tarda a la una de la matinada.
Segons els seus promotors, La Santa es consolida com un espai d’oci per a tots els públics al cor de la Costa Brava amb una àmplia oferta de música, gastronomia, espectacles, cocteleria, moda, interiorisme i activitats infantils.
Xifres de negoci, d’impacte econòmic i visitants molt positives
El recinte ha rebut 150.000 visitants, 30.000 més que l’any 2018. El director de La Santa, Julio Rico, ho atribueix a “l’aposta indiscutible pel públic familiar o la internacionalització de La Santa en mercats com el francès, l’holandès o el belga”. Més d’una tercera part dels visitants han estat d’altres països.
L’impacte econòmic a la zona ha estat, segons Rico, “d’uns 40 milions d’euros, mentre que el turn over global a l’interior de l’espai ha arribat als 7,5 milions d’euros, un 30% més que l’edició anterior”.
L’activitat en línia i les interaccions també han assolit xifres rècord amb 805.000 visualitzacions d’imatges, 286.000 pàgines visualitzades a la web de lasantamarket.com i 83.600 localitzacions al Google Maps.
Reptes per a l’edició 2020
L’equip de La Santa ja comença a treballar en la pròxima edició amb la missió de mantenir els magnífics resultats d’enguany, la qualitat i originalitat de la programació, sorprendre amb novetats i captar nou públic estranger en origen amb campanyes a Anglaterra, França, Bèlgica i Holanda de la mà dels patrocinadors i l’administració pública.