L’increment global va ser d’un 61,8%, respecte a l’any 2015, i el portal turístic va ser el web més visitat.
En els darrers anys, l’ajuntament ha potenciat els canals digitals per mantenir informats i agilitzar els tràmits als ciutadans i visitants. La renovació periòdica dels continguts i de la presentació així com l’ampliació de serveis també formen part de l’estratègia de promoció del municipi i millora de l’atenció als veïns i turistes.
A les dades de balanç de l’any 2016 es constata com aquest esforç es tradueix en més interès i visites. El portal turístic va registrar 352.130 visites mentre el portal del ciutadà 184.169.
L’ajuntament també disposa de webs temàtiques vinculades a esdeveniments que es celebren al llarg de l’any. Les 3es Jornades Fotogràfiques de Platja d’Aro, que es van celebrar a la tardor amb la participació de 6 fotògrafs i 7 tallers van rebre més de 20.000 consultes. Prop de 19.500 persones van entrar a la web de les Nits de Jazz de l’estiu i més d’11.700 es van interessar per la programació d’Estereofònics a internet.
Els seguidors de les xarxes socials municipals també estan a l’alça. Facebook va assolir 900 nous “m’agrada” i ja són 5.426 les persones que el segueixen. A Twitter també es van donar d’alta 614 nous seguidors i, l’any 2016, es va tancar amb 3.194 seguidors. El canal Youtube ha tingut 8.151 visualitzacions (amb un històric de 27.233) i gairebé 600 persones ja s’han unit a Instagram en els primers mesos de servei.