La campanya està en marxa fins al 20 de novembre per compres mínimes de 20 euros en els comerços i serveis adherits
La campanya d’activitats de Nadal de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, Descobreix-ho en primera persona, presenta enguany una prèvia de tardor amb la proposta Emporta’t a casa El Petit Tió.
Fins al 20 de novembre, els clients que fan una compra mínima de 20 euros en un dels seixanta comerços i serveis adherits a la promoció (identificats amb un vinil a l’entrada) poden aconseguir una de les 15 reproduccions a escala del Tió Gegant de Platja d’Aro, un dels 10 lots gastronòmics dels productors locals de la Vall d’Aro o un dels 80 obsequis de marxandatge del municipi.
Per descobrir-ho cal comprovar-ho mitjançant una butlleta rasca-rasca que es lliura al mateix establiment (fins a esgotar les existències de les 5.000 unitats preparades).
Si s’obté un dels tions, cal fer una fotografia de la butlleta rasca-rasca i del tiquet de compra i enviar-ho al telèfon mòbil 697 833 373, i el lliurament es farà en el transcurs de l’acte de l’Encesa de Llums de Nadal d’enguany, dissabte 26 de novembre.
La resta de premis es poden recollir -presentant també la butlleta i el tiquet-, a l’Oficina de Turisme de Platja d’Aro, de dilluns a diumenge (9-13 h i 16-19 h). Les reproduccions dels petits tions i dels lots de productors locals que no s’hagin adjudicat amb el sistema rasca-rasca se sortejaran en l’Encesa de Llums de Nadal.
La campanya és una iniciativa d’AROimpulsa · Regidoria de Promoció Econòmica amb el suport de diverses entitats professionals: Associació d’Empresaris; Associació d’Hoteleria, Restauració i Oci Nocturn; S’Agaró-Sant Pol Es Mou; Associació d’Hotels; i Associació del Petit Comerç i Turisme.
Hi participen els establiments Marí Las, Charanga, Stil, Ara, Cantamañas, Triumph, Òptica Gràcia, Vintage, Deluxe Store, Òptic d’Aro, Centre Harmony, Maveriks, Obsessione, Perruqueria Carmen, Joieria Rodríguez, Pitti Technologies, Hotel Bulevard, Marina, Angelo Luchini, BO3, Misako, Strike, Azulik, Twins, Perfumeria Júlia, Gibert, Archi, Atalaia, Popis, Lynx’, Hairlab, Martí Coll, Coco, Black Dress, Aguadulce, Zeppelin, Susanna G, Òpitica Muralla, La Botiga de l’Anna, Farmàcia Montserrat Sala, La. Barberia, Hupa, Torrons Vicenç, Marco Polo, Eureka Kids, Tiffosi, Odanata, Botiga Linea, Cateura, Galeries Leo, Eva Lloveras, Regal d’Aro, Aromes, S’Agaró Premsa, Essencial i Fils i Colors, malgrat que la llista es pot ampliar en els pròxims dies).
Les mateixes entitats desenvoluparan del 27 de novembre al 4 de gener una nova edició del Gran Sorteig de Nadal, una proposta de dinamització comercial que sorteja com un cotxe Fiat Panda Híbrid (Primer Premi), una bicicleta elèctrica (Segon Premi) i dos rellotges intel·ligents (Tercer i Quart Premi). També hi ha preparats milers d’euros en lots de regals per a catorze premis més, del 5è al 18è. Per participar-hi només cal ser major d’edat i fer una compra mínima de 20 euros en els comerços i serveis del municipi adherits, omplir i desar la butlleta corresponent i conservar el resguard de la mateixa i el tiquet de compra.
Més enllà dels dos sorteigs programats, la campanya de Nadal 2022-2023 proposa gaudir dels atractius d’un municipi engalanat amb 25.000 m² d’il·luminació nadalenca de baix consum, fil d’animació musical i múltiples punts de decoració i d’atracció al carrer amb el Túnel de Llum, la Pista de Gel, el Mercat de Nadal, les representacions del Pessebre Vivent de Castell d’Aro (el més antic de Catalunya) i el Parc Infantil de Nadal El Mar dels Nens.
Es tornarà a animar a les familiars a realitzar la triple Gimcana de Nadal de la Xalarina i en Xalarí que caldrà localitzar en els d’aparadors de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, i amb l’ajuda d’un plànol orientatiu i així aconseguir un obsequi.
El Castell de Benedormiens de Castell d’Aro acollirà l’exposició del Concurs de diorames, pessebres i composicions nadalenques; i la Nit de Reis es viurà de nou amb les cavalcades pels principals carrers de Platja d’Aro i Castell d’Aro.