Les xarxes socials d’RPA han rebut 190.000 visualitzacions en el darrer mes i més de 96.000 en la notícia més clicada de l’incendi de Castell d’Aro
Els serveis Informatius de Ràdio Platja d’Aro continuen consolidant-se com una referència informativa, principalment per a població de la Vall d’Aro, però també del Baix Empordà i de les comarques gironines i de Barcelona.
El perfil dels visitants
La majoria de les visites es concentren en la franja d’edat que va dels 25 als 65 anys, amb un menor impacte entre els infants i joves de fins a 25 anys i un moderat interès entre les persones més grans de 65 anys. Sobre el perfil de gènere, s’assoleix pràcticament la igualtat entre dones i homes. La majoria de les visites són de dones, però només a cinc punts de les visites d’homes.
Creixement de l’audiència sostingut amb un gran impacte social
El creixement de l’audiència, des del naixement del Diari Digital i la potenciació de les xarxes socials de l’emissora com a plataforma de continguts, ha estat imparable, amb pics de visites al voltant de notícies de gran impacte social.
L’últim cas el trobem en els darrers dies, a conseqüència de l’Incendi de Castell d’Aro i Santa Cristina d’Aro, quan la cerca d’informació actualitzada sobre el foc ha batut un nou rècord de seguiment, acumulant més de 96.000 visualitzacions i més d’un centenar de comparticions en la publicació de l’1 de juliol al vespre sobre el procés d’estabilització de l’incendi. L’acumulat del darrer mes ja supera les 190.000 visualitzacions.
Des de l’equip d’Informatius de Ràdio Platja d’Aro volen agrair-vos la confiança que ens feu cada dia i continuarem treballant en un model d’emissora pública i plural, 365 dies l’any, al servei de la comunitat i l’actualitat.