La campanya pretén que l’espectador viatgi a l’Empordà a través d’una porta i pugui gaudir d’experiències gastronòmiques, paisatgístiques i lúdiques a ambdues comarques
Els Consells Comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Associació Empordà Turisme han impulsat la campanya «Una Porta a l’Empordà» amb l’objectiu de desestacionalitzar l’època turística i donar a conèixer els atractius que ofereix el territori empordanès durant tot l’any.
El nou vídeo de la campanya turística, com el nom indica, el protagonitza una porta que pretén que l’espectador viatgi a l’Empordà a través d’ella, i pugui gaudir d’experiències gastronòmiques, paisatgístiques i lúdiques a ambdues comarques.
Paral·lelament al vídeo promocional (que s’ha fet de diverses durades), s’han creat 6 càpsules per destacar els temes que han considerat més importants de l’Empordà: la gastronomia, la platja, el patrimoni, el cicloturisme i l’enoturisme. Cada càpsula té una durada de 15 segons i podeu veure’ls a Empordà Turisme.
La campanya va dirigida a un públic de proximitat i és la tercera campanya d’estiu que l’Alt i Baix Empordà impulsen sota la marca Empordà, enfocada principalment a Catalunya i al sud de França, amb un rellevant desplegament a mitjans de comunicació i xarxes socials.
Els Consells Comarcals de l’Empordà i l’Associació Empordà Turisme ha començat a desplegar la campanya de difusió del vídeo a diferents mitjans, plataformes digitals i xarxes socials, com TV3, Spotify o Instagram.