L’empresa també s’ha reunit amb els ajuntaments per explorar vies de col·laboració que redundin en una millora dels serveis postals i de paqueteria a la zona
Correus ha dotat els seus carters i carteres de nous dispositius electrònics portàtils amb noves funcionalitats que permeten oferir a domicili molts dels serveis de les oficines.
D’aquesta manera, des de la porta de casa seva, els usuaris i usuàries poden enviar i rebre paqueteria, pagar rebuts i tributs, adquirir embalatges, sobres, segells, gestionar serveis de llum, gas i telefonia, demanar l’enviament de diners en efectiu, i molts serveis més que es presten a les 2.370 oficines de Correus de tot el país.
Així mateix, Correus ha traslladat als Ajuntaments de Castell-Platja d’Aro i de Santa Cristina d’Aro el compromís de l’empresa amb el servei públic, i continuar avançant en la seva línia estratègica d’apropar els seus serveis als ciutadans i oferir-los noves prestacions que facilitin el seu dia a dia, en condicions d’igualtat d’accés a tot arreu.