S’han aplicat estrictes mesures de limitació d’aforament, higiene i seguretat per la Covid-19
Entre 10.500 i 12.000 persones han visitat la segona edició del Summer Market La Industrial que es va celebrar entre dimecres i diumenge de la setmana passada en el Parc de Sant Ramon de S’Agaró.
Des de l’organització fan un balanç molt positiu de com ha funcionat i perquè s’han tornat a superar les expectatives. Recordem que el market és una proposta que promou La Industrial Markets & Events amb el suport i col·laboració d’AROimpulsa-Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró o l’Associació S’Agaró-Sant Pol Es Mou.
El dia amb una afluència més gran de visitants va ser diumenge, el darrer dia de l’esdeveniment. Dissabte, va haver-hi una afluència menor de la prevista inicialment perquè al vespre es va jugar el Barça – Nàpols de la UEFA Champions League.
Restriccions d’accés quan hi havia una afluència molt alta de visitants o una gran acumulació de públic en alguna activitat, regulació i control permanent de l’aforament, rentatge de mans obligatori a l’entrada amb gel hidroalcohòlic o recordatoris freqüents de la necessitat de complir les mesures Covid-19 han estat algunes de les accions que s’han aplicat cada dia per a reduir el risc de transmissió del Coronavirus.
Amb entrada gratuïta, el recinte va obrir de sis de la tarda a la mitjanit amb una variada oferta gastronòmica i copes, firmes comercials de diversos àmbits o actuacions de màgia, discjòqueis i música en directe. Les actuacions diàries del Magic Andreu (amb una gran concurrència de públic), Toni Cayena, Veil o Aisha Fay Acoustic són alguns dels artistes que van trepitjar el Summer Market La Industrial 2020.