La segona edició del “Wellcome Pack” inclou un 6% més d’establiments i serveis
53 establiments i empreses de serveis de Castell-Platja d’Aro participen en la segona edició del “Wellcome Pack”, un talonari d’ofertes, descomptes i promocions que vol reforçar la marca de centre comercial a cel obert i fomentar el shopping tot l’any.
Enguany, s’han adherit a la iniciativa més firmes comercials que a la primera edició. Fins ara s’han editat 35.000 exemplars i, en total, hi han representats 6 àmbits: moda i bellesa, calçat i complements, òptica, allotjament i restauració, oci i serveis i oci nocturn. Els descomptes arriben fins al 50%, s’ofereixen obsequis i regals o promocions del tipus 2×1.
El “Wellcome Pack” va sorgir del Consell Local de Desenvolupament Econòmic on hi són representats tots els grups polítics del consistori, les associacions empresarials i persones que a títol individual defensen els interessos de sectors econòmics de la població que no tenen una entitat constituïda.
El talonari, bàsicament, està pensat pels turistes que visiten la vila, però també es un reclam per a la mateixa població.