El pont de La Mercè s’ha tancat amb una ocupació turística de fins al 80% i bones perspectives fins a mitjans octubre si el temps acompanya

Actualment s’està registrant un 50% d’ocupació mitjana gràcies al mercat internacional

El temps i les temperatures estivals han estat claus per assolir unes bones dades d’ocupació i de negoci durant el pont de les festes de La Mercè de Barcelona. Molts barcelonins i barcelonines no s’han quedat a la ciutat i han preferit passar el pont, per exemple, a la Costa Brava.

Entre divendres i aquest dilluns, l’afluència de visitants a Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, ha estat considerable i el centre comercial de Platja d’Aro ha respirat l’ambient dels mesos punta de la temporada turística, malgrat trobar-nos ja a la tardor des de diumenge a la matinada.

IMG_0447_opt

Segons dades de la Unió d’Hoteleria i Turisme de la Costa Brava Centre, les nits del dissabte i diumenge s’ha assolit una ocupació de fins al 80%. Si actualment, l’ocupació mitjana es troba en el 50%, especialment amb públic procedent d’altres països, el pont de La Mercè ha permès amb un públic bàsicament català, augmentar entre un 25 i 30% les dades d’ocupació.

Si la bonança meteorològica continua, el sector confia poder mantenir unes satisfactòries dades d’ocupació fins a mitjans octubre. Aquest any, el Dia de La Hispanitat també caurà en un pont de 3 dies perquè el 12 d’octubre serà divendres. Des de la Unió recorden que la segona quinzena de setembre i l’octubre són essencials perquè la temporada es tanqui amb resultats econòmics positius per a les empreses.

IMG_0368_opt

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.