L’Associació d’Hoteleria, Restauració i Oci fa un balanç positiu
Entre el 20 d’octubre i el 26 de novembre es va celebrar a Castell-Platja d’Aro la primera edició del ‘Tardor de Tapes’ amb la participació d’una dotzena d’establiments.
Aquesta setmana, des de l’Associació d’Hoteleria, Restauració i Oci, han fet balanç de la campanya i diuen que estan contents perquè s’ha ampliat l’oferta turística i gastronòmica del municipi, ha tingut una bona acollida i ha contribuït a dinamitzar el sector de la restauració.
Tots els establiments adherits a la campanya oferien una tapa i una consumició (copeta de vi, canya o aigua) per 3,50 €.
La carta de possibilitats gastronòmiques era molt àmplia i els clients podien escollir entre Empanada argentina, Fiocchi de pera amb gambes, Ous estrellats amb paleta ibèrica, Escalivada d’anxoves amb formatge de cabra, Mini Bikini El Cisne, Mini entrepà de tonyina especial, Llàgrimes de pollastre amb tàrtar thegrillbb, Llimona merengada amb salsa d’alfàbrega i bergamota, Mini burger Black Angus, Edamamen amb nigiri de salmó, Dúo criollo (xoriç i morcilla) i Salmó fresc marinat amb formatge cremós, cogombre i mostassa dolça.