La segona edició del Gran Sorteig de Nadal s’emmarca dins la campanya de promoció turística i dinamització comercial ‘Cada dia és Nadal a Platja d’Aro’.
Fins al 5 de gener, més d’un centenar de comerços del municipi regalen als clients, que facin compres per un valor mínim de 20 euros, unes butlletes per entrar en el Gran Sorteig de Nadal. L’espectacular panera inclou un cotxe model Toyota Aygo, una bicicleta elèctrica, un cap de setmana a la població i milers d’euros en premis. La bicicleta i el cap de setmana són la principal novetat d’aquesta segona edició.
Els clients han d’omplir les butlletes amb les seves dades personals en el mateix establiment després de realitzar la compra, dipositar-les a l’urna del comerç o servei i el nom dels guanyadors/es es donarà a conèixer el dissabte, 7 de gener, a les sis de la tarda.
La campanya ‘Cada dia és Nadal a Platja d’Aro’ va començar dissabte a la tarda amb la tradicional i multitudinària encesa dels llums a càrrec de les autoritats locals així com un concert de nadales del cantant, Cris Juanico.
Les entitats empresarials del municipi i el consistori platjarenc han decidit repetir la campanya del Gran Sorteig de Nadal arran l’èxit de participació en la primera edició durant la qual es van recollir més de 20.000 butlletes. Les associacions locals són l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro-S’Agaró, l’Associació d’Empresaris del Passeig Marítim, l’Associació d’Hotels de Castell-Platja d’Aro i Sant Pol S’Agaró Es Mou Associació d’Empresaris. Enguany, també col.laboren el Grup Andreu i Cyclingpointemporda Platja d’Aro.