També van tenir molt bona acollida les novetats d’enguany amb un reforç de la programació musical i consolidació d’espais
Entre dissabte i diumenge unes 15.000 persones es van acostar al nucli històric de Castell d’Aro (un nombre de visitants similars a les últimes edicions) per a gaudir de l’àmplia oferta d’activitats (una trentena), les parades i l’ambientació del mercat. Les franges amb una afluència més alta de visitants van ser les tardes i capvespres i el diumenge al matí. Dissabte al matí, coincidint amb la inauguració de la festa, feia molta calor i l’afluència de públic va ser menor.
Van funcionar molt bé totes les novetats d’enguany com ara els raconets temàtics amb recreacions d’objectes i escenes medievals, el reforç de les propostes musicals o la concentració de les activitats infantils a la Plaça Poeta Sitjar.
El mercat estava format per una seixantena de parades on es podien trobar productes artesanals, inspirats en l’Edat Mitjana i gastronòmics. També hi havia demostració d’oficis antics, cercaviles, animació de carrer, espectacles, activitats familiars i decoració medieval en els carrers i places, caravana de ponis, falconeria i molt més.