Una nova guia per gestionar conflictes amb clients que incompleixen les mesures Covid-19

Es tracta d’un manual pioner a les comarques gironines

Algunes persones no compleixen les mesures obligatòries relacionades amb la Covid-19 com portar mascareta (llevat de les excepcions que preveu la normativa) i respectar la distància de seguretat. No tothom les compleix i aquesta situació està derivant en un increment de tensions i conflictes socials.

Davant aquesta realitat, l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Castell-Platja d’Aro i AXIOS (suport psicològic a l’Administració) han elaborat una guia amb pautes de comportament que pot ajudar als establiments de la població a afrontar i resoldre amb els clients situacions derivades del seu incompliment.

Aquesta guia inclou informació útil de tota mena i s’adapta perfectament al dia a dia del teixit comercial. Entre els consells i recomanacions que recull el manual perquè apliqui el personal davant d’una situació de conflicte destaquen: “escoltar al client i posar-se al seu lloc”, “mantenir la calma”, “donar informació clara i concisa”, “afrontar els problemes i buscar solucions” o “no atendre a clients que amenacin”.

Des de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró aplaudeixen la iniciativa i es comprometen a estendre el manual entre els seus associats. També volen fer-ne difusió a fora de la població perquè pugui esdevenir una referència.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *