L’empresariat de Castell-Platja d’Aro a la campanya «Ajudem-nos! Triem productes i serveis d’aquí»

La campanya de la Diputació de Girona està oberta a l’adhesió d’entitats i associacions dels sectors primari, secundari i terciari

Aquest dilluns s’ha posat en marxa la campanya «Ajudem-nos! Triem productes i serveis d’aquí». Entre les primeres entitats adherides a la iniciativa hi ha l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro. Actualment, ja hi ha més d’una trentena d’entitats i associacions adherides.

La campanya s’articula a través del portal http://ajudemnos.ddgi.cat. L’objectiu de la plataforma web és donar visibilitat a aquesta iniciativa conjunta de la Diputació de Girona i productors, petits empresaris i comerciants (sectors primari, secundari i terciari, respectivament), davant els reptes actuals derivats de la crisi econòmica de la COVID-19.

En el lloc web s’explica què és «Ajudem-nos! Triem productes i serveis d’aquí» i quina filosofia hi ha al darrere, i es detallen les entitats, associacions i col·lectius dels diferents sectors econòmics gironins implicats, que representen milers d’empreses, comerços, productors i serveis.

http://ajudemnos.ddgi.cat, productors, petits empresaris i comerciants també hi troben un enllaç per sumar-se a la campanya i descobrir totes i cadascuna de les accions que s’han fet i s’estan fent en aquest moment per anar cap a models de creixement més sostenibles i sòlidament fonamentats en la competitivitat. 

El lloc web vol ser una finestra oberta per millorar el benestar mitjançant l’impuls de l’economia circular, la qual esdevé per a la majoria de sectors una oportunitat per ajudar-se entre ells.

La campanya compta amb la participació activa dels cuiners Joan Roca i Pep Nogué.  A més, http://ajudemnos.ddgi.cat és un repositori de vídeos que mostren la força de les eleccions de cadascú per ajudar els altres. Els continguts del web inclouen notícies i entrevistes. Tots els missatges es distribuiran per les xarxes socials i els mitjans de comunicació i s’aniran adaptant a les diferents fases de desconfinament a mesura que avanci el calendari.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és ajudar a canviar el model econòmic i de consum actual per una nova economia estretament vinculada al territori, que faci menys vulnerables als sectors de proximitat i els permeti sortir reforçats de la situació actual.

La campanya neix amb un missatge clar i directe que té per objectiu interpel·lar tots els gironins i gironines: empreses, entitats públiques, escoles, famílies i consumidors en general (alimentació, mercats, comerç local, restaurants, hotels, vacances, oci, cultura…).

La Diputació fa una crida a tots els sectors implicats perquè se sumin a la campanya i s’ajudin entre ells, i també perquè transmetin aquest missatge a través dels seus canals de comunicació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *