Des d’aquest divendres i fins al 27 d’agost, el Santa Cristina Horse Club es transforma en el market més important de tendències, gastronomia i música de la Costa Brava
Aquest divendres, a les sis de la tarda, s’obre al públic La Santa Market, el festival de tendències comercials i lúdiques més gran de la Costa Brava. L’accés a La Santa Market serà gratuït i el recinte disposarà de més de 2.500 places d’aparcament annexes al festival que funcionaran amb una tarifa plana.
Durant els caps de setmana de juliol i cada dia durant l’agost (excepte els dilluns), La Santa Market, ens proposarà unes tardes i nits d’estiu màgiques on la moda, les compres i les noves tendències, la gastronomia, les activitats familiars i la música en directe seran les grans protagonistes.
39 concerts gratuïts del millor Pop Folk Català
El cartell musical inclou una quarantena de concerts de franc on es mesclen artistes i formacions de molt pes amb grups emergents.
La veu trencada i captivadora de Ramon Mirabet, acompanyat de la seva banda, serà l’encarregada d’aixecar el teló aquest divendres a partir de les 22.30 h. Dissabte, a la mateixa hora, pujaran a l’escenari, Blaumut, que presentaran el seu tercer disc “Equilibri” i repassaran els seus grans èxits. I fins al 27 d’agost, també desfilaran per La Santa Market Dolo Beltràn, Mazoni, Gemma Humet, Sommeliers i molts més. La programació musical es completa amb els Dj’s que punxaran cada dia per ambientar les nits més santes!
Chic, foodie i molt més
El market de La Santa es divideix en diferents espais i temàtiques. L’àrea més chic estarà formada per un espai de pèrgoles de disseny on artistes, dissenyadors i artesans oferiran les seves creacions en un ambient exclusiu i molt chic. I el Boho Market, un espai reservat a nous creadors, que s’anirà renovant cada setmana.
La gastronomia també serà un dels plats forts de La Santa i el disseny i funcionament de la vintena d’espais gastronòmics de restauració creativa i cuina d’autor que hi haurà ens recordarà els mercats asiàtics on prima la qualitat, plats cuinats al moment davant dels clients i propostes per a tots els gustos, preferències i públics.
Més de 10.000 metres quadrats amb 200 propostes diferents que conviuran amb una oferta més amplia d’activitats com ara diversos artistes i il·lustradors que crearan in situ murals que serviran de photocall, tallers infantils i un Pony Club pels més petits. La Santa ja us espera a les xarxes socials i al seu web.