Els restaurants del Baix Empordà, aquest estiu, conscienciaran als seus clients i públic en general de la necessitat de no malbaratar el menjar

Es distribuiran 20.000 estovalles de paper entre els establiments adherits a la iniciativa amb consells com emportar-se el menjar a casa

Aquest matí s’ha presentat la campanya que impulsen entre el Consell Comarcal del Baix Empordà i l’Agència Catalana de Residus amb la col.laboració dels restaurants de la comarca que s’adhereixin a la iniciativa.

La “Campanya contra el malbaratament alimentari” consistirà en la distribució de 20.000 estovalles de paper entre els establiments participants on els clients i el públic en general podran trobar receptes, dades sobre el malbaratament alimentari o recomanacions per organitzar millor la nevera i evitar el llançament d’aliments caducats o proposaran als clients que s’emportin a casa el menjar que no s’hagin acabat.

La campanya ja s’ha explicat a tots els ajuntaments del Baix Empordà perquè la facin arribar als seus empresaris i és la primera d’un conjunt d’accions que s’impulsaran en els pròxims mesos com tallers per fer una bona gestió dels aliments i reduir el malbaratament a l’àmbit particular i empresarial.

L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro ha demanat informació al Consell Comarcal sobre la campanya per estendre-la al municipi amb la implicació dels empresaris locals. Els primers establiments de la població que s’han sumat al projecte són l’Hotel Hipopotamus i l’Hotel Bell Repòs de Platja d’Aro.

D'esquerra a dreta, Mariona Virgili, Jordi Soler, Joan Català i Pere Costa_opt

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.