Fins aquest dissabte, 10 de maig, i per tercer any consecutiu, Platja d’Aro torna a ser la seu del Moot d’Arbitratge Internacional de Futbol (IFAM), després de l’èxit de les dues primeres edicions.
L’International Football Arbitration Moot és una competició de mooting (de debat i discussió) per equips, que va néixer l’any 2023 com el primer i únic del món que se centra específicament en la llei del futbol.
La trobada platjarenca acull a professionals que representen a més de vint països i estan vinculats a clubs de renom i les millors lligues del món.

IFAM destaca per ser una iniciativa única en l’àmbit del futbol, reunint a professionals líders de l’esport de tot el món per orientar a joves estudiants i compartir idees sobre diversos temes relacionats amb el futbol, explorant les dinàmiques actuals i futures del futbol. El dret del futbol és una àrea del dret apassionant que evoluciona ràpidament, i que els estudiants poques vegades es troben durant els seus estudis universitaris.
L’IFAM ofereix en els i les participants una oportunitat única per explorar i participar en un concurs que està dissenyat per oferir als competidors una experiència integral i global d’arbitratge i disputes internacionals de futbol.

Els assistents tenen una atapeïda agenda que inclou els debats i discussions, o com activitat troncal, la Conferència IFAM que es portarà a terme aquest dissabte a la tarda, on els assistents interactuen amb experts i figures destacades del futbol. En la Conferència IFAM 2025 es tractarà el futur del futbol: perspectives legals i comercials per agents, advocats i clubs.