800 persones obren el Carnaval de Platja d’Aro amb el Sopar de Colles i Canvi d’Atributs

Les quinze colles de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró sopen plegades aquest dissabte al vespre, 22 de febrer, en el Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro per a donar la benvinguda a la 47a edició del Carnaval local en la seva etapa més recent.

El final del sopar s’enllaçarà, com a novetat, amb el Canvi d’Atributs entre els Carnestoltes de l’any 2024 (Colla Els Pimpons) i d’enguany (Colla Jove Sense Límits). L’accés en el Palau és lliure per a tothom després del sopar. A continuació, cada colla també ofereix una actuació, i es fa un ball final amb Disco Móvil.

Simultàniament, aquest dissabte, a Santa Cristina d’Aro, Sant Feliu de Guíxols i Palamós també es fan sopars multitudinaris i de germanor per a donar la benvinguda en el Carnaval 2025. A Calonge i Sant Antoni es va dur a terme aquest divendres, 21 de febrer.

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.