Fins dilluns se celebren a Platja d’Aro i a Instagram diverses activitats relacionades amb l’emprenedoria i la moda sostenible del territori en el marc d’una nova edició de MOD’ARO, un conjunt de propostes que realcen la llarga tradició del municipi com a centre comercial i d’oci a cel obert.
Sota el lema L’aire de moda de la Costa Brava, la iniciativa consta de tres propostes diferents: un sopar-col·loqui sobre moda, turisme i tendències; una jornada per a tots els públics amb desfilades, mostra de marques emergents i activitats d’animació complementàries; i un sorteig a Instagram per aconseguir una experiència en el territori.
Aquest divendres al vespre, a partir de les 20:30 h, se celebra el sopar i col·loqui Turisme i tendències, la moda com a impuls econòmic, amb la participació d’Anna Marzo, directora d’expansió comercial de Toni Pons; Núria Galí, doctora i professora del Grau de Turisme de la Universitat de Girona i exdirectora de la Càtedra UNESCO de Polítiques Culturals i Cooperació de la mateixa UdG; i Sílvia Castelló, directora de Qstura Escola de Modal i Tèxtil, coordinadora acadèmica del Grau Universitari en Moda ERAM-UdG i presidenta de l’Associació AGIMOD per a la promoció de la moda i tèxtil sostenible a la demarcació de Girona. S’ha de reservar la plaça amb antelació i l’assistència costa 40 euros.
Aquest dissabte, 21 de setembre, l’activitat es trasllada a la Plaça del Mil·lenari de Platja d’Aro on es desenvoluparà un programa d’actes, gratuïts i oberta tots els públics: Cafè-networking amb comerç local i emprenedores i emprenedors de moda emergent (9.30-11 h); mostra de marques emergents -com Blau de Blaus, Flor, Jeans Bag, Juliette, FMR Brand o Sloppy Tunas- amb sessió de migdia (11-14 h) i també de tarda (16-20 h), moment en què simultàniament hi haurà diverses propostes en paral·lel: animació amb showcooking, còctels i discjòqueis; un espai infantil on mitjançant un taller els més menuts podran crear l’estil de moda dels personatges Xalarí i Xalarina (18-20 h) i les desfilades dels establiments col·laboradors.
La programació, promoguda per la regidoria de Promoció Econòmica · AROimpulsa de l’Ajuntament, es completa amb un sorteig a Instagram que dona la possibilitat d’aconseguir una experiència local per a quatre persones a escollir entre una sortida amb vaixell, l’assessorament de la personal shopper Sara Cortés, un taller floral a càrrec de Odonata Sensacions Florals, una visita a l’agrobotiga Can Juanals de les Eroles amb tast de les seves melmelades o un acompanyament enològic amb la sommelier Isabel Zaro.
La participació està oberta fins al 22 de setembre, cal seguir els comptes @modaro_pda i @aroimpulsa,i etiquetar només en el compte @estudi33_comunicacio a tres persones amb qui es compartiria el pla.
El nom de la persona afortunada es donarà a conèixer dilluns vinent, 23 de setembre, a través del compte @estudi33_comunicacio.