Més de 40 activitats en la Festa Major de Castell d’Aro fins a l’11 de setembre

Aquest dijous, 4 de setembre, comença la Festa Major de Castell d’Aro amb una programació d’una quarantena d’activitats a l’aire lliure -especialment a la Plaça Poeta Sitjar-, i gairebé totes gratuïtes.

L’agenda d’actes neix de la voluntat d’esdevenir atractiva per a tots els públics i totes les edats, on la música, l’animació infantil i l’esport en són les grans protagonistes.

La Festa Major l’organitza l’Associació Casino Castellarenc amb el suport institucional de l’Ajuntament. Consulteu la programació a continuació amb les fletxes que apareixen sota la imatge.

323_DESPLEGABLE_FMCA_2025

Enguany, com a novetat, també s’han distribuït gratuïtament domassos de roba amb el nou emblema municipal per penjar als balcons i façanes de pisos i cases particulars. Alhora, també les clàssiques banderoles festives de forma triangular que decoren la Plaça Poeta Sitjar són amb els colors i el dibuix de l’emblema, que en el cas de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, adoptat l’any 2024 inclou, de dalt a baix: els merlets d’una torre de castell per representar Castell d’Aro; les puntes de les flames dels fanals per representar Platja d’Aro; i el perfil de la riera Agaró o Segueró per representar S’Agaró.

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.