La Bandera Blava reconeix, un estiu més, la qualitat de la Platja Gran, Cala Rovira, Sa Conca i CN Port d’Aro

El jurat nacional i internacional que atorga les Banderes Blaves, un any més, ha distingit la Platja Gran, Sa Conca i Cala Rovira de Platja d’Aro per la qualitat d’aquests espais i els seus serveis.

La població ha superat totes les auditories que valoren l’excel·lència de la qualitat de l’aigua de bany, els serveis i les instal·lacions, la informació i el foment de l’educació ambiental o la seguretat i la gestió ambiental.

El CN Port d’Aro de Platja d’Aro també ha renovat l’etiqueta, que reconeix internacionalment la qualitat i els serveis dels indrets distingits.

Les Banderes Blaves s’atorguen en 47 països dels cinc continents.

124 platges i ports distingits a Catalunya

Un total de 101 platges i 23 ports de Catalunya han aconseguit aquest any el distintiu Bandera Blava que atorga la Fundació per a l’Educació Mediambiental (FEE per les sigles en anglès).

27 de les platges reconegudes amb la bandera estan ubicades a la demarcació de Girona, 24 a la de Barcelona, 23 al Penedès, 18 a la de Tarragona i 9 a les Terres de l’Ebre.

Dels ports n’hi ha 9 de la zona de Girona, 7 de la de Barcelona i 7 més de la de Tarragona i Terres de l’Ebre.

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.