Aquest divendres i dissabte, 27 i 28 de juny, Sant Feliu de Guíxols dona el tret de sortida a la temporada de grans festivals d’estiu a la Costa Brava Centre amb una nova edició de l’Idilic Festival, que consolida el seu estatus de cita imprescindible pels amants del pop d’aquí.
Aquest any, amb una previsió d’assistència superior a les 14.000 persones en els seus dos dies de durada, el festival torna a apostar per un format que combina espais per al descobriment de propostes emergents amb noms estel·lars om Melendi, Dani Fernández, Marlena, Figa Flawas, Marina Reche o Alizzz. El festival promet un cap de setmana intens ple d’experiències inoblidables.
A més de l’escenari principal, el festival compta amb una zona Village on el públic pot gaudir d’una selecció de foodtrucks i un ambient relaxat per recarregar energies entre actuacions. Aquí s’estrena el nou escenari KM0, dedicat exclusivament a nous talents, amb l’objectiu de donar visibilitat a veus del panorama musical de proximitat.
Des de la primera edició, Idilic busca oferir una experiència que va més enllà de la música: un festival amb identitat pròpia. Un lloc a la Costa Brava on la música sona diferent cada estiu.

Balanç molt positiu i ja pensant en l’edició 2026
Des de l’organització, un cop acabat el festival, es mostren molt satifests amb el seu èxit i desenvolupament perquè el festival s’aferma com a motor econòmic, cultural i turístic de la Costa Brava, reunint 14.000 assistents en un cap de setmana replet de música, emoció i bones vibracions.
Els caps de cartell, Melendi i Dani Fernández, han ofert concerts per a recordar, corejats de principi a fi per un públic jove que ha acudit al Guíxols Arena amb ganes de passar-ho bé. L’asturià ha repassat els seus 20 anys d’irresistibles hits, com Caminando por la Vida o Sin Noticias de Holanda. D’altra banda, Dani Fernández ha fet triplet al festival i ens ha convidat a ballar (mai més ben dit) amb èxits consolidats com Te esperaré toda la vida, Disparos i Clima Tropical.
La proposta artística d’enguany ha combinat grans noms del panorama nacional amb nous talents. El duo madrileny Marlena, ha demostrat una vegada més que el seu èxit no és flor d’un dia, mentre Marina Reche s’ha confirmat com una clara aspirant al nou Olimp pop. Figa Flawas han encomanat frescor, Alizzz personalitat indie i Malmö 040 nous himnes pop. El nou escenari KM0 ha servit per a donar a conèixer noms emergents com Juls i Cesc Sansalvadó, mentre les divertidíssimes closing parties han sigut a càrrec de Tardet i Mimus.

Amb una zona village de restauració millorada i un entorn privilegiat, el Idilic Festival 2025 ha aconseguit superar les expectatives reafirmant-se com l’esdeveniment musical de referència de l’estiu de la Costa Brava. Des de l’organització ja es treballa en la pròxima edició, amb l’objectiu de continuar creixent sense perdre l’essència que el fa únic: qualitat artística, proximitat i grans moments.