Aquest dissabte, 26 d’abril, arriba la tercera edició de La, la, la! Moda, gastronomia i diversió… a Platja d’Aro
Una jornada festiva i primaveral que sota el divertit nom de La, la, la!, ens proposa una programació de música en directe d’estils diversos per combinar amb tota l’oferta de moda i gastronomia del centre comercial.
Com a novetat, enguany les actuacions començaran al migdia, durant l’hora del vermut, en el Passeig Marítim. Entre les 12 i 14 h hi haurà les actuacions de Canela n’Drama, Quim Zango i Xibarri.
A la tarda, entre les 18 i les 20 h, l’activitat musical es concentrarà en el centre amb música itinerant, a peu de carrer o als balcons de les galeries comercials amb A Grup Vocal, Aya & King, Didaccelist, Jack O’Diamonds, Llum Blancafort, Marc Alexandri i The Emmet Brown Project.
Una iniciativa d’AROimpulsa amb la participació d’una desena de formacions d’estils diversos.