Usuaris de totes les edats estrenen el Pump Track de Platja d’Aro

Aquest cap de setmana ha estat el primer amb el Pump Track de Platja d’Aro obert al públic i tant dissabte com diumenge, l’afluència de visitants, especialment joves, ha estat permanent en aquest paradís dels esports sobre dues rodes perquè està al costat de l’Skate Park.

Han volgut ser dels primers a viure aquesta nova experiència que els ha satisfet molt perquè és molt complet i emocionant, unes sensacions que segurament el convertiran amb poc temps en un referent.

Va ser el projecte amb més suport ciutadà en la votació final dels Pressupostos Participatius 2021 i ha suposat una inversió aproximada de 150.000 euros.

El nou Pump Track, el primer de la nostra zona i dels primers del Baix Empordà (només n’hi ha a Begur, Pals i Corçà), té una superfície de 1.200 metres quadrats.

Les obres de construcció del nou Pump Track van començar després de les Festes de Nadal i l’empresa tenia fins a finals de març per a enllestir els treballs, però s’han pogut desenvolupar amb gran rapidesa i el circuit ja està acabat.

Amb el circuit operatiu, ara faltarà avançar les feines d’enjardinament i la instal·lació d’alguns serveis com uns nous banys públics.

El Pump Track és un circuit de terra i asfalt amb perfil ondulat i corbes pronunciades, petits desnivells i salts, obert a tots els nivells i edats, i destinat a vehicles amb rodes i sense motor (BMX, bicicletes de muntanya, monopatins, patinets, etc.).

Hola 👋
Benvingut al diari digital

de Ràdio Platja d'Aro.

Subscriu-te i rep les últimes notícies a la teva bústia, cada dia.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

Comparteix

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Mou la fletxa a la dreta

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.