L’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) té en marxa una nova edició de la seva campanya comercial d’estiu sota el lema “Aquest estiu, Platja d’Aro… per cel, mar i terra!”.
Es tracta d’una iniciativa consolidada que combina promoció turística, dinamització del comerç local i participació ciutadana, i que any rere any suma nous establiments adherits i participants.
Campanya activa fins al 5 de juliol
La campanya estarà activa fins al 5 de juliol, amb l’objectiu de continuar impulsant el comerç local i reforçar el posicionament de Platja d’Aro com a destinació de referència a la Costa Brava.
Dues vies per participar i guanyar
La iniciativa manté dues modalitats de participació per optar a premis exclusius.
D’una banda, el Gran Sorteig Final, en què totes les persones que realitzin una despesa mínima de 20 euros en establiments adherits podran omplir una butlleta i participar per guanyar una experiència VIP per descobrir Platja d’Aro des de tres perspectives: cel, mar i terra.
A més, la campanya inclou un segon premi consistent en un cap de setmana al municipi, ampliant així les opcions de gaudir de l’experiència.
Sortejos a Instagram amb premis temàtics
Paral·lelament, des del perfil a Instagram d’AdEM es duen a terme tres sortejos, un per cada concepte de la campanya: Cel, Mar i Terra.
Cada sorteig ofereix premis vinculats a aquestes experiències. Per participar-hi, cal seguir el perfil i etiquetar dos amics.
Fins ara ja s’han sortejat els premis Cel i Mar, però encara queda per sortejar el premi Terra.
Experiències per viure Platja d’Aro
Els premis inclouen vols en helicòpter per la Costa Brava, activitats marítimes amb refrigeri, estades en hotels amb esmorzar, àpats en restaurants del municipi, tractaments de bellesa i vals de descompte per a comerços i serveis locals.
En conjunt, la campanya convida a descobrir Platja d’Aro a través d’experiències vinculades a la natura, la gastronomia, el lleure i el comerç.
Data clau: 10 de juliol
El Gran Sorteig Final tindrà lloc el divendres 10 de juliol a les 12 h a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Platja d’Aro.
Sortejos transparents i oberts
Tots els sortejos es duen a terme amb criteris de transparència. En el cas d’Instagram, es fa servir una aplicació que selecciona els guanyadors a l’atzar i el procés es grava en directe. Els resultats es publiquen al web i a les xarxes socials de l’AdEM.
Amb aquesta acció, l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró reafirma el seu compromís amb el comerç local, fidelitzant clients i atraient nous visitants, i consolidant Platja d’Aro com una destinació de referència per a compres, experiències i lleure de qualitat.

