La Plaça del Mil·lenari de Platja d’Aro acollirà aquest dissabte 30 de maig una nova edició de la Festa de Joventut 2026, una jornada plena d’activitats esportives, música i propostes lúdiques pensades especialment per al públic jove.
La programació començarà al matí amb un torneig de futbol sala al Palau d’Esports, de 10 a 14 h, amb equips de set jugadors i trofeus per als equips guanyadors.
La festa continuarà a la tarda amb el “Joventut Splash Games”, entre les 16 i les 19 h, una proposta amb concursos, Kahoot, inflables per a adults, jocs de taula, reptes entre escuma i diverses sorpreses. Posteriorment, de 19 a 20 h, els inflables i la festa de l’escuma quedaran oberts a tothom.
A partir de les 21 h hi haurà una parrillada popular i, paral·lelament, començaran les actuacions musicals amb artistes del “Tu de què Vas!” i la sessió final de DJ Juako.
Les activitats del torneig de futsal i del “Joventut Splash Games” requereixen inscripció prèvia a través del formulari disponible a les xarxes socials de Joventut Platja d’Aro.
La festa tindrà temàtica marinera i l’organització anima els participants a preparar el seu millor outfit inspirat en el mar per gaudir d’una jornada festiva i participativa.

